Ingen JETSKI idag inte...

Jag skulle ju ha åkt JETSKI idag, men jag skjuter upp det till imorgon pga vädret idag. Idag är det molnigt och jag hoppas på regn. Men det är väl för mycket att hoppas på? *haha, jag bor i paradiset och önskar efter regn?*

Så! Jag klarade första natten utan el, var inte så himla lätt att komma hem kl.03:00 inatt/imorse, duscha och försöka hitta vägen tillbaka till sovrummet.. men det gick iallafall!


OCH VET NI VAD? Snart börjar ju Ramazan här nere.. den börjar i mitten av Augusti och då jäklar ska jag prova på att svälta mig. Ramazan innebär ju att man inte får äta någonting under dagtid! Jag vet inte riktigt vad Ramazan innebär mer förutom det här med maten, men jag ska prova på det mesta som har med det att göra!


Kommentarer
Postat av: Mama

Vad söt du är. Puss och Kram

2010-07-23 @ 12:35:37
Postat av: nadia

Heter det inte ramadan?



www.prinsessanadia.se

2010-07-29 @ 15:31:31
URL: http://www.prinsessanadia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0