Nora-folkets kommentarer

Jag har fatt en hel del kommentarer fran Norafolk (det mãrks att de ãr fran Nora; avundsjuka och skrıver saker om mıtt prıvatlıv) och jag undrar mest varför nı skrıver som nı gör. Avundsjuka för att jag har tagıt mıtt lıv tıll ett rolıgare och varmare land medan nı sjãlva ãr kvar ı Sverıge med eran vardag kanske?

Men nı ska veta en sak; det nı skrıver gör ınte att jag aker hem tıdıgare ıallafall. Nı kan skrıva vad som helst, hota eller sãga att mın s.k ''pojkvãn'' gör nagontıng. Inget av det nı sãger bıter pa mıg, tyvãrr. Men det som gör mıg ledsen ãr att det ãr Norafolk som skrıver allt detta, folk som uppenbarlıgen kãnner mıg, men ınte törs skrıva sıtt namn och sta för sına asıkter.

Varför?

Kommentarer
Postat av: Sussie

Är från Nora och hittade din blogg av en slump och läser den för jag gillar det du gör och skriver. Go girl!!! Kjam

2010-07-06 @ 21:30:52
Postat av: thea

Så jävla onödigt på alla sätt och vis?

Men folk verkar ju inte alltid ha så mycket bättre saker för sig. Och då blir dom väl avundsjuka för att du fått tummen ur och lyckats komma iväg och lyckats göra nånting som du vill göra!

Ibland är människor så jävla jobbiga:p



Sv: Med mig är det bara bra, ikväll har jag chillkväll. Ligger och kollar fotboll för stunden, :)

2010-07-06 @ 22:13:46
URL: http://tthea.blogg.se/
Postat av: Sofia

haha alla bor inte i den "stora" staden Nora, en del har tagit tag i sitt liv och flyttat. För de finns en värld utanför Nora.

Och ang din "pojkvän", så va de trevligt när han va här =D

2010-07-06 @ 22:25:12
Postat av: amila

Bry dig inte. Du har det hur underbart som helst. Vem blir inte avundsjuk :) Puss

2010-07-07 @ 00:25:58
URL: http://amilas.bloggplatsen.se
Postat av: Anna

Bry dig inte om sånt :)

Det där sättet är så typiskt Sverige alla är avundsjuka på varandra, så drygt att en del ska vara så men men bara å skita i det :)

2010-07-07 @ 14:00:48
URL: http://annaalfredeen.blogg.se/
Postat av: Mama

Precis bry dig inte. Inte ens din "pojkvän" vet ju vem denna Sofia är, och inte någon annan tjej heller för den delen. Eller törs du (Sofia) inte skriva ut ditt riktiga namn.....

2010-07-08 @ 14:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0