Nu drar jag...

...till PANDEROSA.

Alla på Panderosa vill ju ha mig där, men ingen på Norden vill bli av med mig. Ett litet dilemma det här faktiskt, men har man en dyr lägenhet hemma i Sverige så måste man tänka på vilket ställe man tjänar mest på ;)

RecepPanderosa väntar med höga förväntningar och de på Norden deppar för att jag ens överväger att jobba för en annan restaurang. Men jag har sagt att jag inte har bestämt mig än, jag måste ju såklart först höra mig för om arbetstiderna och lönen :P




Kommentarer
Postat av: Mama

Låt mig veta så fort du bestämt dig var du ska jobba...Massa saker du måste kolla upp först vet du... ÖP Mama

2010-07-16 @ 12:06:17
Postat av: kristine

glöm inte att kolla boende också???

2010-07-16 @ 14:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0