Today it´s my b-day...

...så gratulera mig är ni snälla :)

Jag har just varit ute på en långpromenad med Oran, fyfåglarna vad varmt det är!
Det var molnigt imorse men nu är det molnfritt och sjuuuuukt varmt!

Idag är det min födelsedag och det kommer nog firas stort på Norden, verkar det som.
De viskar, pekar och har planerat en massa, frågar vad jag gillar för slags fyllningar på tårtor, vad jag har för skostorlek, vad för slags färger jag gillar yada yada... de är ju inte direkt hemliga av sig.

Jag är faktiskt nervös intför ikväll!! Undra vad de har planerat?

Kommentarer
Postat av: tres

Grattis ;D ha en kul dag :)Är så avis på att du bor i Alanya nu, skulle egentligen bo där själv denna sommar men det blev knasigt så åker dit 27 Augusti och stannar ett tag istället, är du kvar då?

2010-07-03 @ 15:03:41
URL: http://tresn.bloggplatsen.se
Postat av: Mama

GRATTIS,Älskar dig från Sverige...ÖP puss kram, Mamma.. saknar dig...

2010-07-03 @ 16:15:31
Postat av: (¯`¬•» ★ J O N N A ★

wihuuu! GRATTIS :D

2010-07-03 @ 16:19:33
URL: http://jonna10.blogspot.com
Postat av: Anonym

<det blev en massa bråk med en vän och massa tråkigtheter :/ får se om man åka och jobba där någon annan gång istället ;D jag hoppas på det. Sen skulle man plötsligt betala för att för att jobba och en massa sånt, så kändes ej som ett säkert ställe att jobba på ;D Okej :) Ja det skulle kul att ses kanske :D

2010-07-04 @ 00:42:54
Postat av: thea

STORT GRATTIS!

Låter som om du hade en riktigt bra dag iaf, :D



2010-07-05 @ 18:56:24
URL: http://tthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0