Anna Book i Alanya

Karetzin! (jävla skit).
Jag skulle ju ha följt med på Big Baba´s båtresa idag men jag är fortfarande sjuk så jag vaknade runt 10-tiden och missade allting. Men det gör inget för jag behövde verkligen sova ut, nu har mina ögon slutat vara igen iallafall och jag har inte magont längre, men halsen känns som om den blivit avskuren med en skitig kebabkniv!


Nu ska ni få höra något kul!
Kändiskåt som jag är så sprang jag in på konkurrenten Picasso igår bara för att få en glimt av henne...
ANNA BOOK!

Inte speciellt känd kanske men jag älskar celebrities och var bara tvungen. Sen vart jag utskickad av Picasso´s ägare för han trodde jag var där för att sno deras kunder. Jävla tönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0