Beach partyt igår

Jag var ju på beachparty igår. Jag var bjuden som "special guest" och gick in gratis. Gratis alkohol så mycket man kunde dricka och öppen buffé. Joooo jag tackar ;) Och mitt jobb där var att ge ut flyers från Norden och fota stället så att jag kunde sälja biljetter till nästa beachparty som är på Måndag. Tyvärr hann jag bara ta 2 bilder sen tog batteriet slut. - Min vanliga otur med andra ord.


Beachpartyt var precis vid Damlatas Cave, nedanför borgen och var ett riktigt hålligång. Nästan bara svenskar och norskar, men även lite danskar och annat patrask ;) Alkohol och dans i mängder!
Beachparty every Monday!


Kommentarer
Postat av: Ellen Schutz

sv; de är jätte jobbigt :(

- haha lösgodis :D de är så jäkla gött , VA?! finns inte de utomlans :O



-jodå de är rätt bra , :) själv?

2010-06-01 @ 17:01:51
URL: http://ellenschutz.blogg.se/
Postat av: Nilla

haha, det e bra!



Jo det skulle ju underlätta. Tyvärr så är den inte det. Funderar på om det står nån bra sammanfattning på Wikipedia som man kan använda sig av ;)

2010-06-01 @ 19:03:18
URL: http://samething.blogg.se/
Postat av: Mama

Ser jättemysigt ut. Jag är så avundsjuk. Längtar till September när jag kommer ner. Puss Puss

2010-06-02 @ 07:47:49
Postat av: ellenschutz

sv; shiit :O då vet jag va ja ska ta med mig om ja åker utomlans XD



säger som du utan dator,. mobilen klarar ja mig inte utan alls.. & i dagens mobiler finns ju även Fb , msn & så man kan blogga osv,. dom är ju nästan som datorer :P så mobilen helt klart!!

2010-06-02 @ 11:42:08
URL: http://ellenschutz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0