"Det är Norden man ser fram emot"...

Igår efter jobbet gick jag, Kadir, Ömer, Madde och Erkan ut med gäster från Norden. Ett gäng killar (ålder 15-18) som inte hade sett hamnen (otroligt) så vi erbjöd oss att ta med dem ut för en riktig upplevelse.

Jag tror att jag aldrig har sett så glada ansikten som de hade när de kom in på The Doors. Så lyckliga! När allt var stängt i hamnen vart det efterfest på stranden då killarna hade hittat några brudar de ville träffa. Galningar :P


Det roliga är att dessa killar ÄLSKAR Norden! De provade Picasso en kväll men gick direkt därifrån till Norden och sa att Picasso var helt värdelöst. Det är ju det jag säger ;)

"Vi kommer och käkar middag imorgon kväll igen. Det är ju middagen på Norden man ser fram emot hela dagarna".
Ni anar inte hur glad jag blev när de sa detta. Tänk att vi på Norden gör sådant intryck på våra gäster att de kommer tillbaka varje kväll!!

Kommentarer
Postat av: thea

Härligt värre! :D



Sv: Ja det brukar ju vara jäkligt skönt att komma ifrån engelskan för ett tag. Dock brukar man ju vara helt konstig när man kommer hem igen, då jäklar tänker man ju på engelska:p

2010-06-19 @ 22:00:23
URL: http://tthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0