I´m a businesswoman

Günaydin! Eller Merhaba är mer rätt ord, det är ju eftermiddag (men jag har precis ätit frukost).

Idag blir det ingen badstrand för min del, det är molnigt och förjävla träligt.
Däremot har jag sprungit runt och letat efter en billig manikyrsalong och jag får billigare och billigare för varje salong jag går till.

Kadir har tagit mig till en massa butiker som jag ska samarbeta med. Genom att skicka kunder till deras salong så får jag välja fritt ur sortimentet vad jag vill ha; skor, väskor, plånböcker (jag har redan spanat in ett par Burberry-skor). Nu samarbetar jag med 3 butiker, ett beachparty-gäng och en travel agency.

Jag skulle vilja kalla mig själv för businesswoman ;)



Bild på Kadir från igår när vi jobbade på stranden.


Kommentarer
Postat av: malin

hahaha ;)



ååh vad underbart du verkar ha det du! :) inte varit inne på din blogg på ett tag nu :( men nu har jag äntligen kommit hem. och fått tillbaka min sömn så nu blir det mer kan jag lova daj :D

2010-06-02 @ 12:33:11
URL: http://maolindahlstrom.blogg.se/
Postat av: Mama

Hur ska du hinna allt detta, samtidigt som du ska jobba på Norden. Eller jobbar du inte där längre.

Puss

2010-06-02 @ 12:48:51
Postat av: thea

Hade mycket att ta igen här såg jag nu!

Guuud va avis jag blir på dig, allt verkar ju helt awesome där nere!! :D



Sv: Med mig är det bara bra. Hur är det med dig?

2010-06-02 @ 21:52:46
URL: http://tthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0