Jag har ingen video till er.. än.

Fyfåglarna vilken tråkig kväll det var igår!

Jag kan faktiskt förklara mig varför jag inte har någon video att visa er, det var nämligen FOTBOLL hela kvällen och vi dansade aldrig. Men ikväll ska vi röjja hela gatan (för Oscar´s har fått stänga 5 dagar igen, haha) och sedan är det fest i hamnen.

Det är lite kul det här med att restaurangerna stängs ner en vecka för att de bryter mot vissa regler. Vi har brytit mot varje regel (förutom det med droger som många andra kör med) men vi har inte fått stänga en enda gång... DAMN WE´RE GOOD!!


Och så kan jag meddela er att idag är det så varmt att folk nästan inte ens kan ligga på stranden.. det är sjukt varmt!


Kommentarer
Postat av: Monkan

Norden fick för några år sedan stänga 1 vecka.

2010-06-16 @ 15:43:27
Postat av: Tara <33

Va fint det är!!:D

2010-06-17 @ 18:41:10
URL: http://tarakurtson.blogg.se/
Postat av: Amila

gud vad skönt du verkar ha det där nere. Man längtar verkligen dit

2010-06-17 @ 20:44:23
URL: http://amilas.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0