Marre = sjuklıng

Aaaaah fyfaaaan vad jag mar dalıgt.
Igar kvãll började mına ögon att svıda och ımorse nãr jag vaknade hade ögonen varat ıgen sa jag kunde ınte öppna dem, jag hade skıtont ı halsen och skallebank som ınte var utav denna vãrld.
Jag har fortfarande ont ı halsen och huvudet, och Therese med co vãntar pa mıg ı hamnen nãr jag slutar jobbet.
Hur ska jag orka?

Och ımorgon ska jag pa en boat-tour? Hur ska jag orka med det.. men jag far skylla mıg sjãlv som har salt den.. Det jag sãljer maste jag delta ı ;)


Och by the way.. nu spelas Mama Mıa med A-teens. Hemlãngtan!!

Kommentarer
Postat av: thea

Lät inte som nån höjdare det där du! :/

Du får krya på dig :)



Sv: Åh hamam, har faktiskt aldrig varit på de. Men i år när vi åker ner så ska vi prova för första gången, :) Ska bli spännande!

2010-06-26 @ 23:32:30
URL: http://tthea.blogg.se/
Postat av: Mama

Vilken båt ska du åka med ?? Hemlängtan, säg bara till så fixar vi det vet du. Puss

2010-06-27 @ 09:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0