Nu kommer dagslistan

Idag ska jag inte glömma den. Jag har precis klivit upp ur sängen (nästan, har stått på löpbandet 30 minuter) och nu jäklar anamma!

Dagens humör: Riktigt glad!
Dagens mående: Småsnuvig, men annars kanon.
Dagens borde: Ringa Telia och säga upp abonnemanget och skaffa refilkort under tiden jag är i Alanya.
Dagens frisyr: Änsålänge är den utsläppt, men ska piffa till den tills ikväll ;)
Dagens smink: Har inget än. Men det kömmer!
Dagens klädsel: Slitna jeans och en röd Ed Hardy-tee.
Dagens planer: Ringa Telia, kolla bussen till Örebro, gå ut med Jojo.
Dagens materiella vill ha: Så många klänningar från Vivistyle!
Dagens längtan: Pitchers.
Dagens jättelängtan: ALANYA!
Dagens beroende: Nässpay.
Dagens tråkigaste: Att det är en meter snö ute, bilen är trasig.
Dagens roligaste: Ikväll med Jojo.
Dagens fundering: Har inte fått någon ordentlig fundering än.
Dagens person: Johanna.
Dagens irritation: Känner ingen irritation än. Kanske alla dryga kommentarer jag raderar ;)
Dagens läsning: En shopaholics bekännelser.
Dagens låt: "Umbrella" med The Baseballs.

Kommentarer
Postat av: ----

va ska ni göra ikväll?

2010-03-03 @ 10:36:03
Postat av: dookie

Marre; kanske sushi och ett glas vitt? Mmmmmm :-)

2010-03-03 @ 11:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0