Beachparty tonight

Just käkat frukost och provat på en ny ost som smakade som hästbajs luktar.. det värsta jag provat hittills faktiskt.

Idag ska jag få danslektioner. Gänget på Norden tycker att jag är trälig som inte vågar dansa bara för att jag inte kan alla steg, så idag ska de lära mig allt. Pinsamt.

Och ikväll ska jag på beachparty!
Jag samarbetar med en kille som arrangerar de stora festerna här i Alanya och han bad mig att vara ”special guest” ikväll på hans beachparty. Vilket betyder VIP-uppassning och gratis inträde.

Jag har sålt många beachparty-biljetter och normalt kostar de 60 lira, (nästan 300kr) och då inkluderas öppen buffé och dricka så mycket alkohol man bara klarar av.

Ni minns kanske killgänget som försökte supa mig under bordet? De ska hämta upp mig i baren ikväll med free pick up-service samtidigt som de får sina biljetter av mig. Ikväll kommer bli galet…


Kommentarer
Postat av: Marion

Ska du åka själv på beach party eller får du någon från Norden med dig. Du ser ledsen ut på bilden har något hänt

2010-05-31 @ 12:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0