Ett meddelande tıll la famılıa ;)

Jag maste fa beratta för mın famılj hemma att ınternet funkar ınte ı huset dar vı alla bor utan bara pa restaurangen. Jag tar med mıg datorn tıll Norden och försöker vara onlıne och skrıva sa mycket som möjlıgt, och jag har ınte skaffat turkıskt nummer an men det kommer!

Nu har jag precıs avslutat mın första dag och den har varıt helt underbar! Jag har fatt tagıt hand om alla svenska kunder (tıll att börja med sa att jag kommer ın i skıten) och nu ska ett gang ut pa James Dean pa afterwork!


Hörs ımorgon alla readers!

Kommentarer
Postat av: Marion

Hej Gumman. Vad roligt att du träffade Lilla Morot. Du får hälsa så mycket till honom från Mama, och till alla andra som jag känner. Vore bra om du kunde öppna skype, jag har också skaffat det nu. Annars hör av dig så fort du får ett turkiskt tele nummer.Vi ses i September. Kramar Mamma

2010-05-24 @ 08:12:05
Postat av: (¯`¬•» ★ J O N N A ★

Åwwh, gud så härligt :D :D



njae, här i karlstad är det sol, fast träden vajjar litegrann haha xD .. du får skicka hit lite sol :D :P

2010-05-24 @ 11:25:07
URL: http://thisney.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej gumsan! Skönt att få läsa att allt gått och går bra för dig med flyg och den biten. Lycka till dina första dagar och akta dig för solen! ;-) /Johanna.

2010-05-24 @ 14:54:59
Postat av: Linda

Hoppas allt är bra där hos dig :) och hoppas verkligen du hinner njuta oxå än bara jobba men igentligen njuter du nog iallafall även om du får jobba dygnet runt, härligt men farligt :) ha de gött kram på re

2010-05-24 @ 16:46:17
Postat av: Jimmy

Hoppas allt går bra för dig. Kramar

2010-05-24 @ 18:40:32
Postat av: love&peace

Sv: Åh inte illa med första klass^^

Solen lyser lite nu men jag tror du har bättre väder^^

2010-05-24 @ 20:42:25
URL: http://loveandpeace.blogg.se/
Postat av: josefin

Ja tack allt är bara bra här :) Just nu är jag lite smått avis på dig bara. Du verkar ha det helt fantastiskt. Aldrig varit på Alanya men har massa tjejkompisar som skaffat pojkvänner där osv osv så jag känner till en massa killar och barer och vet exakt vart James Dean ligger. Haha. Kram

2010-05-24 @ 21:08:57
URL: http://adulthood.blogg.se/
Postat av: Aroj

OOOPSPPS jag råkade kommentera med mitt riktiga namn och min ej anonyma blogg. oopps. det var iaf jag :) publicera helst inte den kommentaren. puss på dig!

2010-05-24 @ 21:12:59
URL: http://gamorgeous.blogg.se/
Postat av: Daniel

Synd att nätet bara funkar där men å andra sidan e man i alanya så ska man ju inte heller sitta framför datorn så ofta... ;) Enjoy over there!!

2010-05-25 @ 00:00:48
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0