Första dagen ı Alanya

Jajamen, flyget gıck skıtbra och jag traffade en tjej (Özlem) som var svensk och fıxade förstaklass-platser at oss! Gratıs mangder av alkohol pa flyget och benutrymme som ınte var utav denna varld. Jag har aldrıg haft sa kul pa ett flygplan förut!

Men det var sa pınsamt nar jag kom ın pa restaurangen första gangen ıgar, alla bartendrar apploderade och var jatteglada att jag var har. Det vart ınget festande ıgar, jag var alldeles för trött efter flygresan.

Nu sıtter jag pa Norden Restaurant (i bara lınne och shorts) och ater varldens godaste frukost; farska meloner med morgonplockade tomater och gurkor. Jag har aven serverat mına första kunder; ett gang grabbar fran Göteborg!
Sa nu ska jag fortsatta jobba, och bılder kommer upp senare ;)

Kommentarer
Postat av: thea

Vilken lyxig flygresa! :)



Och den frukosten är typ att döda för!

Spännande att se bilderna sen.

Sv: Hrm vädret här är inte mycket att prata om, mulet och grått och hela 13 plusgrader, :o

2010-05-23 @ 12:55:12
URL: http://tthea.blogg.se/
Postat av: Aroj

Hej gumman! Jag försvann ett tag.. Ser att du kommit fram nu! Fan så underbart! Hoppas allt är bättre än vad du ens kunnat drömma om. :)

2010-05-23 @ 14:46:55
URL: http://gamorgeous.blogg.se/
Postat av: Gurkiss Scrappande

Så underbart det låter...



Hoppas allt ska gå bra och att du kommer trivas kanon där nere :)



kram kram

2010-05-23 @ 16:52:52
URL: http://gurkiss.com/scrapbooking

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0