Marre = Yenge

(en liten notis bara; jag drickier turkiskt te nu! Jealous?)

Jag har fått ett nytt nickname, Yenge heter jag nu! Det ni ;) Alla kallar mig det, älskar det namnet! Men man måste ha en viss dialekt och låta lite som norsk för att få till ordet ordentligt :P

Igårkväll var jättekul, ett riktigt hålligång!

Eftersom vi alla jobbar svart så får bara turkarna använda Norden-skjortor, om så länge jag inte använder skjorta så får jag jobba lagligt. Skumma regler...


Jag, Ömer och Fikret smygrökte bakom baren!


Fikret


Yenge (jag)


När vi slutade jobbet gick vi till en restaurang som hette Kasikara, där är det bara turkiskt mat och inga turister äter där. Skitmysigt!


Kommentarer
Postat av: ----

fan va fint du har det! du verkar ha skitkul..... lite avis.

2010-05-27 @ 13:08:50
Postat av: LORISSALOVEBOMB

det ser kanonhärligt ut! hoppas att allt går som det ska! :)

2010-05-27 @ 20:24:11
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: :)

Jag ääälskar den restaurangen! Är avis på dej :(

Lycka till!:)

2010-05-28 @ 20:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0