Älskar upptagna dagar!

You are my sunshine, my only sunshine...
You make me happy when skies are grey.
You never know, dear, how much I love you.
So please don´t take my sunshine away.


Ooooh jag älskar den låten!
Och jag älskar såna här dagar när man vaknar jättetidigt och man på direkten måste gå upp och göra sig iordning! Och att hela dagen är bokad dessutom, oooh I love it!

Nu ska jag iväg och kolla på innebandy för Nora IBK ska spela, kan bli underhållande eftersom de ska möta Lillån.

Blir lite mer uppdatering senare, skriver jag för mycket här tar jag en risk och kanske avslöjar något.. hehe.

Kommentarer
Postat av: Yum

fin blogg :D

2010-11-06 @ 10:49:13
URL: http://yum.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0