Ännu ett svar:

Tack så himla mycket :D

Man behöver nog inte vara så himla försiktig.
Men när poliserna väl kommer så måste man sätta sig på närmaste stol och leka turist. (sen får man förklara för gästerna varför man helt plötsligt satte sig hos dem).

När jag stog bakom baren fick jag gömma mig i rummet bakom baren. När Zabita-poliserna kom fick jag och även killarna som inte hade försäkringar springa och gömma oss.

Nästa säsong blir det en annan restaurang, dock vet jag inte vilken än eftersom den ska vara nyöppnad :P

Jag ber om ursäkt att jag raderat den personliga frågan, den vill jag helst inte skriva ut på internet.

 


Kommentarer
Postat av: Sasha

Oj, låter lite läskigt men ändå spännande att liksom måste gömma sig o så :)

2010-11-09 @ 22:00:10
URL: http://sashas.se
Postat av: J som i Johanna

Vi måste ses nån dag nästa vecka igen? :) Blåser det inte då tar vi en promenad tycker jag. Kram

2010-11-10 @ 08:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0