Blobbs fest igår:

Festen var riktigt kul.
Av vissa anledningar har jag raderat filmen från bloggen och även youtube.
Så ni får se på bilderna istället:


Mitt nya Chanel-halsband! :D




Massa lekar vart det mellan födelsedagsbarnet och hans vän som inte vill synas på internet.
Bl.a var det att blåsa upp 3 ballonger och smälla dem fortast möjligt, äta knäckebröd med hjälp av kniv och gaffel, sätta tampongen i en glasflaska mm.

Riktigt kul var det och jag har en massa videor, men kan tyvärr inte publicera på nätet.


Kommentarer
Postat av: Sjövall

Fin svart prick över mig.....är okej att lägga ut bilder men filmklippen är kanske inte nå som jag vill visa upp med tanke på mitt nya jobb!

2010-11-08 @ 19:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0