Flytt pågår

Det pågår stora ändringar i mitt liv just nu.
Jag har bestämt att flytta hem till mamma tills jag får ett jobb och en ny lägenhet.
Det är det absolut jobbigaste jag har gått igenom, med tanke på att det ändå har gått 3 år här.
5 år allt som allt.

Men vad gör väl det.

Därför kommer jag kanske inte att hålla uppdateringen så värst bra.
Det kommer när jag känner för att ha något vettigt att skriva om, dock inte om mina jobbiga dagar (vem vill klaga på en offentlig sida som alla kan läsa?) så det tar nog ett tag.



Puss på er alla.


Kommentarer
Postat av: sandra. wicked.

USg det måste ha varit ett rätt svårt steg att ta. PÅ något sätt får man nog tänka på att det kanske va bättre det skedde medan du fortfarande var ung och har så mycket kvar att göra och utforska i livet. Men det är svårt att tänka så när man inte kan känna mer än tomhet.

2010-11-24 @ 14:02:27
URL: http://angelbynight.blogg.se/
Postat av: Veronica

Hej du!



Ja förstår hur du känner, va ju inte längesedan jag var i samma sits...det tar tid, men man får låta de göra det. De e så vi klarar vardagen tillslut!

Du e stark!!

O ja finns om du vill prata!!



Kramar

2010-11-26 @ 22:47:27
URL: http://weronicaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0