FÖRLÅT DÅ!

Ååååh, jag blir så ledsen.
Jag ORKAR verkligen inte uppdatera.. men jag ska väl ta mig i kragen iallafall.

I Lördags var jag i Mullhyttan och jobbade på en Endurotävling. (För er nya läsare så är jag motorintresserad, speciellt när det kommer till motorcyklar).

I vanliga fall brukar jag sitta i en varm buss och föra protokoll, men den här gången stog jag i "kiosken", det var ju inte riktigt like varmt där som i en bil med kupévärmare.. Men efter juniorerna och motionärerna åkte jag hem till pappas underbara hundar och satt framför en varm brasa. Fint det!

Och NA-tidningen var där och filmade/fotade. Riktigt kul!


Lägger ut en liten bild på en för-åkare. Tog aldrig några bilder på de tävlande.
Men typ såhär såg banan ut, och värre blev det.


Kommentarer
Postat av: Mama

Ser inte så trevligt ut måste jag säga. Lerigt och kallt nej fy tacka vet jag värmen i Alanya...

2010-11-16 @ 09:43:18
Postat av: ----

kan du inte berätta något pinsamt om dej? något som du helst inte vill att folk ska veta?

2010-11-16 @ 10:41:07
Postat av: Veronica

Det var verkligen sååå nära att jag åkte dit!!!! Men fick förhinder! :(

Hade ju varit riktigt roligt att träffa dej!!



Kramar

2010-11-18 @ 20:18:04
URL: http://weronicaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0