Gambas en Fredag!

Jag ska ta det lungt denna Fredag.
Efter Alanya känner jag att jag inte vill festa, jag vill verkligen inte ha alkohol.
Men lite dubbelmoral har jag allt, för imorgon ska jag på ännu en 30års-fest (hoppas att han inte läser min blogg för då förstör jag överaskningen). Och i det här gänget är det precis som med Arboga-gänget; att de accepterar inte att man är nykter om man inte vill köra bil.

Jag har inte kört bil på över 5 månader.
Jag kör inte bil nu när det är halt ute.
Glöm det.


Nu blir det spansk Gambas al Aioli (jätteräkor stekta i olja med massa vitlök och röd chilli). En maträtt jag lärde mig att älska när jag var i Spanien för några år sen.

Så jag vill önska alla läsare en JÄTTETREVLIG Fredagskväll!

Kommentarer
Postat av: alva

sv; jag har ocksa varıt pa lanzarote och gran canarıa och surfat. lanzarote var fett haftıgt med alola vullkaner och sant, typ helvetet! haha :)



jag ar ı antalya, eller typ 2 mıl utanfor, vet ınte vad stallet heter.. men det ar superfınt har ı alla fall! :D

2010-11-05 @ 20:14:21
URL: http://alvahappe.blogg.se/
Postat av: Anna

Ahha men det är som det ska vara alltså!:D hehe, blir nog säkert kalas, säg till när ni öppnat upp dörrarna så man kan glida förbi!;)

2010-11-05 @ 23:47:25
URL: http://annisen2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0