Jag har fått jobb...

...helt otroligt!
Jag fick jobbet!

Dessvärre är det bara helger som jag jobbar, men det är bättre än inget?
Slutfestat för min del.. BARA HELGER?! Hur ska jag klara det?!
NU väntar jag bara på hans samtal om att hans alkoholrättigheter ska komma :) Sen är det WORK as bartender och servitris igen. Vad roligt!

Åhååååå, Fredag!
Vad ska alla ni göra idag?

Jag tror faktiskt det blir lungt för mig idag, har ju festat 2 helger på raken och efter 5 månader i Alanya så känner jag fortfarande att alkohol är det sista jag vill ha. Nästan lite tur då att utgången med Helena imorgon blev inställd? (Hon skulle ju släpa med mig på Arvingarna, band-galen som hon är!)

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Kikar in och önskar dig en toppendag :D

2010-11-12 @ 10:51:14
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: J som i Johanna

Hej! Vad kul att du fick det, lite mer pengar i fickan :-) Vilken restaurang är det då? Puss

2010-11-12 @ 15:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0