Marre svarar...



Oooh visst kan jag det!
1. Jag petar näsan väldigt mycket under vintertid eftersom jag lätt får sår i näsan. Kan se lite märkligt ut när man går på stan och petar, men vad fan?

2. Jag älskar turkisk musik, favoriterna är:
Tarkan: "Simarik" & "Dilli düdük"
Serdar Ortac: "Seytan" & "Poset" och en grupp som jag inte vet namnet på, men låten heter "Halay". Och en annan låt som heter "Semame". Såååå bra! Men törs inte lyssna på den musiken när folk hör.

3. Jag blir överglad av låten "Chihuahua".

4. När jag var liten (innan jag vart rädd för clowner) så var min dröm att jobba på cirkus som clown.

5. Jag vill lära mig magdans.

Mer frågor? :)


Kommentarer
Postat av: Hehe

Storlek på tuttarna kanske

2010-11-18 @ 14:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0