Såna där konstiga drömmar...

Godmorgon sunshines!
Ååååh jag är på så bra humör!
Är det för att solen skiner? För att jag har fått sova ut ordentligt inatt? (fast det har jag ju inte, Ozzy väckte mig 3ggr för att han var uttråkad) Är det för att jag äntligen förstår mig på min iphone? (men det gör jag ju inte heller!)


Jo, nu vet jag varför jag är på så bra humör!
Jag drömde att jag var på ett upplevelsebad (utomlands för de talade inte svenska) och jag hade smugit mig in utan att betala. Det roliga var att all personal jagade mig igenom alla roliga bad-attraktioner; jag sprang till en kana och de sprang och åkte efter, jag simmade på madrasser och de kom efter.. jag åkte i forsar och drämde i väggen - det gjorde dem också! Det fanns t.o.m laburinter fullt med vatten där jag gömde mig för dem!
Hihi, så busigt.

Det hela slutade med att jag stog i omklädningsrummet, ringde min bästa vän Helena och berättade om händelsen. Tyvärr haffade polisen mig utanför när jag lämnade stället.


Men det var en rolig dröm!
Brukar ni ha sådana med?

Nu väntar jag på att Kadir ska komma online så jag har någon att äta frukost med :P


Kommentarer
Postat av: helajnah

hehe! okej! men är man sugen på det så vad gör man inte för att få tag på det :)



weee fredag! känns dock som vilken dag som helst

för mig egentligen eftersom jag är arbetslös men ändå skönt med helg :)



ska bara ta det lugnt, har inget speciellt planerat varken idag eller resten av helgen!

vad ska du göra? :)



mysigt att du äter frukost via cam med din karl :) ha en trevlig helg tjejen!

2010-11-05 @ 10:00:06
URL: http://helajnah.devote.se
Postat av: Greta

Gud va söt han är !!!!!!

2010-11-05 @ 10:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0