100 lira!

Åååh vilken härlig dag det har varit!
Följde med det engelska paret på en shoppingtur, fick betalt och spenderade resten av dagen med en långpromenad längs HELA Kleopatra-stranden, och avslutade hela promenaden med att försöka klättra uppför berget.. det svåra vägen ;)

Jag lovar, jag har massa bilder att visa men batteriet tog slut så jag kan inte ladda upp en enda bild ikväll :(

Och vilken tur jag hade idag då!
Jag och Kadir gick förbi en bankomat och hörde ett väldigt pipande så vi gick för att se vad det för fel och VIPS så kom det ut 100 lira! 500 svenska kronor!
Tack för den.. bara så där!


Nu ska jag hem och duscha i kallvatten, för det har varit molnigt hela dagen.. finns inget varmvatten :(

Kommentarer
Postat av: Mama

Vad menar du med att klättra den svåra vägen uppför berget, inga dumheter TACK, jag vill ha hem dig levande hihi. Men på tal om 500 SEK kanske du med din tur skulle köpa en lott av något slag (vad som nu finns i Turkiet)med den turen vinner du säkert. Älskar dig, Puss o Kram. Som vanligt hälsa alla på Norden från mig (som är hälsnings berättigade) m a o bara Ali.

2010-10-15 @ 19:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0