16 dagar kvar i Alanya

Günaydin!
Här sitter jag nu på Norden och dricker turkiskt appletea! Smaskens... snart är det frukost också!


Idag är det solsken utan ett enda moln, skönt för alla turister. Kan inte vara kul att åka på semester och bara ha moln hela tiden, det är ju inte det man betalar för direkt.

Senare när jag får mina 4 timmar ledigt ska jag springa iväg och inhandla mina sista saker på shoppinglistan;
Versace-sängöverkastet, LV-skorna och lite presenter. Sen är jag nöjd och klar att åka hem till Sverige om 16 dagar...

Kommentarer
Postat av: Mama

Gunaydin Gumman, Tänk på vikten bara och handla inte för mycket. Vi hade iof 10 kg övervikt med handbagaget men ingen sa något om det. Men iaf tänk dig för. Saknar er alla så mycket och önskar att jag vore tillbaka, hälsa alla på Norden från mig. Puss och Kram Älskar dig.

2010-10-04 @ 10:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0