Börjar dagen med en sån här:

Dagens humör: Jo men det är bara bra!
Dagens borde: Jag är i Alanya, behöver jag göra något?
Dagens frisyr: Uppsatt.
Dagens klädsel: Knälånga jeans, Burberrylinne och Dior-slippers.
Dagens planer: Uuuuuh?
Dagens materiella vill ha: Versace-sängöverkastet.
Dagens längtan: Sista festkvällen innan Sverige.
Dagens beroende: Tjocktröja.
Dagens tråkigaste: Tanken på att det är 6 dagar kvar innan jag åker hem.
Dagens roligaste: Än så länge (eftersom det fortfarande är morgon) så har jag inte hunnit med något kul än. Frukosten?
Dagens person: JAG!
Dagens irritation: Cheferna.
Dagens låt: Riverside (motherfucker mix) av Sidney Samson


Kommentarer
Postat av: Malin

Utan er får "Big Boss" det tufft. Hoppas att du får det underbart dina sista 6 dagar med massor med sol och mys med Kadir. Kram/ Malin och Amelie(wacka wacka)

2010-10-14 @ 19:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0