En regnig dag...

Idag är ingen kul dag.
Det är molnigt, har regnat och kommer säkerligen att regna mer ikväll. Det är iallafall vad alla tror, och en del hoppas på.
Jag har tröttnat på detta skitväder och vill ha tillbaka den 40gradiga värmen!

Fast det har varit pissväder idag så gick jag och Kadir på en långpromenad och avslutade det hela med en glass på Royal Restaurant. Självklart glömde jag kameran hemma så det får bli en tecknad glass.


Fasen, om jag ska skriva en bok så måste jag väl ha lite fräscha bilder till, eller?

Kommentarer
Postat av: helajnah

ja, det stämmer nog, jag var där förra veckan med min roomie och våra föräldrar :)



förstår det, typ samma saker som jag saknat under tiden därnere :) hur länge har du varit där nu?



nej fan vad kul! då måste du ju åka ner o se till så allt går rätt till ;) får se om jag åker tbx nästa säsong, svårt att bestämma sånt när man precis kommit hem, haha.



ja, usch igår var det t om frost på bilarna runt 12 på natten så inte är det någon sommar här hemma :/ du behöver ju inte göra samma misstag som jag som kom ut från planet i t-shirt o kjol, trodde seriöst att jag skulle dö :P



du bodde i örebro va om jag inte minns fel?



ha de gött!

2010-10-02 @ 19:29:01
URL: http://helajnah.devote.se
Postat av: cecilia

haha blev as sugen på glass när jag såg den där bilden..

2010-10-02 @ 19:37:33
URL: http://isundsvall.blogg.se/
Postat av: Mama

Regnit.. ja Alanya är ledset för att jag åkt hem, passande väder för jag känner likadant. Önskar jag vore tillbaka. Hälsa alla på Norden från mig, helt underbara killar (de flesta iaf) Puss o Kram Älskar dig

2010-10-03 @ 06:55:23
Postat av: helajnah

hehe okej då har du varit där länge :) jag var där i 4 månader..



haha, nej du det lät inte som nån höjdare men vad fan ska man göra när det är 30 grader när man åker därifrån, vill ju inte direkt sätta på sig ett par jeans så då blir det ju att man får frysa lite (lr i mitt fall, mkt) när man kliver av planet.



okej, örebro är nice! jag kommer från köping - världens håla, haha ;)

2010-10-03 @ 10:15:00
URL: http://helajnah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0