Full, skitfull, bakis och trött på en dag!

Nu har jag legat på stranden halva dagen.. igen :) Men idag åker min mammi och Vonkan hem, så nu blir det nog inte stranden på länge. Nu ska jag börja jobba igen, och blogga ordentligt. Så nu kommer det bli fler inlägg med mycket bilder igen, bra va? :)

Igår var jag och Mimmi fulla konstant hela dagen.. jag fattar inte hur det gick till!
Vi drack en drink till lunchen på Palmiye Beach, sedan kom bartendern och frågade om han fick göra en Barmen Special (som dessutom var i en fishbowl), och den var bara alkohol kan jag lova, det tog oss 2.5 timme att dricka upp den! Efter det gick vi hem och gjorde oss iordning för vi skulle gå ut med mamma och Vonkan en sista kväll. Jag kan säga er att det vart bara vatten hela kvällen.

Igår hann jag med att bli full, skitfull, bakis och jävligt trött.
Starkt gjort på en dag tycker jag! Men det var första och sista gången det hände ;)


Nu har jag 2 timmars ledigt men jag uppdaterar senare med bilder!

Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0