Inget varmvatten = ingen dusch.

Godmorgon! (eller god middag?)
Det vart ingen turkisk glass igår natt, det satt ett gäng danskar och drack halva natten så jag hann börja frysa och kände inte för att ta mig ända till hamnen för en fjuttig glass. Får se om man kan ta den idag istället.

Jag börjar bli så trött.. det här är tredje dagen som hela himlen är full av moln! Vart tusan är solen?!
Solen sken en liten stund igår eftermiddag så vi hade lite varmvatten så man kunde duscha. Men idag? Idag kan man bara fetglömma att få duscha.. undra om jag ska göra ett besök på Mimmis hotell? ;)

Nu sitter jag iallafall på Norden och inväntar frukost. Jag har fått dille på vattenmelon igen så de här sista 12 dagarna ska jag leva på vattenmelon! Mumsiga!


Är det förresten någon som kan hjälpa mig? Alla sidor på internet har blivit jättestora, bilderna och texterna och megastora hela tiden. Hur gör jag för att minska ner så det ser normalt ut igen?

Kommentarer
Postat av: Mama

Hej gumman, så vart det med min dator på jobbet och det visade sig att datorn hade tappat grafikkortet. Så jag var tvungen att få hjälp med att installera det igen. Saknar dig, puss o kram

2010-10-09 @ 12:44:32
Postat av: Anna

Hejsan!!

Har du inte bara tryckt på procent knappen nere i högra hörnet då??? Där kan du ställa in hur stort /litet dina sidor ska vara :) Testa?



2010-10-09 @ 17:03:11
Postat av: Moberg

Eller bara håll ner ctrl-knappen och rulla på hjulet på musen zooma in åt ena hållet och ut åt andra.

2010-10-10 @ 08:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0