Nu slutar jag på Norden!

(Jag kan tala om för er som sitter hemma i Sverige, att just nu regnar det här också!)

Idag har det varit dåligt med uppdatering, I know.
Jag vet inte riktigt varför heller, jag är nog bara lat tror jag.

Ikväll gör jag min sista kväll här på Norden, och resten av tiden som är kvar innan jag åker hem (om 6 dagar) ska jag ha semester. Sure, det är inte så mycket sol längre, inte så himla varmt men det kan vara gött att slippa Norden sin sista tid. Jag tror inte cheferna är så himla glada att både jag och Kadir slutar på samma gång ;) Nu har de ingen bartender, ingen servitris/servitör och ingen som jobbar dagtid.

Hmm.. hur ska Big Boss klara det?

Men usch så sorgligt det är.
Jag vet att dessa 6 dagar kommer gå så otroligt fort, det känns som att jag ska åka hem imorgon. *tårar*

Men nu ska jag ha semester de sista 6 dagarna och jag ska leva livet!

Kommentarer
Postat av: Mama

Hej gumman, Det är rätt, njut av tiden du har kvar, den går så otroligt fort tyvärr. Hoppas att du får bättre väder den tid du har kvar. Ska Kadir också sluta nu ? Åker han hem till sin familj nu då, klart dom måste saknat honom, det gör vi alla som träffat honom, trevligare och roligare person får man leta efter. Hälsa honom från mama och ge en stor kram från mig, och jag hoppas vi ses nästa år igen. Hälsa alla andra på Norden som är berättigade till det också. Big Boss får klara sig själv. Puss o Kram, älskar dig gumman ses på onsdag......

2010-10-14 @ 18:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0