Så länge varade den pausen...

... vad jobbigt.
Men jag försökte iallafall, jag tog väl en paus på... 5 dagar? ;)
Att jag kände för en paus är av personliga skäl som jag inte tänker skriva på någon offentliga sida som en blogg. Men det kommer bli en stor förändring i mitt liv och jag gillar det inte.

Idag är sista dagen Norden Restaurant i Alanya har öppet, de stänger imorgon. Det känns ganska skönt att jag åkte hem för en vecka sen iallafall, då slipper jag hjälpa till att städa undan ;)

Jag googlade runt på min egen blogg lite, och hittade den här sidan:



Jag ligger på första plats, utan att egentligen veta vad det här är!
Men jag antar att jag har SonjaSkin Renew att tacka för ;)

På tal om det så funderar jag på att förstora läpparna igen.. jag gjorde det ju 5 gånger förra året.
Nu har de återgått till små igen.


Kommentarer
Postat av: *host*

pausen varade i 3 dar för o va exakt

2010-10-29 @ 15:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0