Sedir Restaurant

Vilken bra kväll det var igår!
Först fanns det inte en kotte till gäst fram till klockan 21:30, sen strömmade det till ordentligt och då kom Mimmi och snodde mig från Norden och tyckte vi skulle gå till Sedir Restaurant (favoritställe #2) för en varsin drink. När jag kom tillbaka fick jag höra att chefen hade stressat ihjäl sig för att han inte kunde drinkarna som gästerna beställde, och jag kunde inte låta bli att skratta. Men nu ska jag bli snäll och jobba ikväll, men inte i baren. Jag ska vara servitris :)


Men jag älskar Sedir. Varje gång jag kommer dit så får jag och mitt sällskap alltid Bedava Shots! (Gratisshots) Och eftersom de inte har Happy Hour så gör de alltid våra drinkar lite starkare :P Och vääääldigt trevlig personal som jobbar där! Me like...

Tyvärr så hade jag inte med mig kameran eftersom det vart rätt oplanerat att gå dit, men Mimmi har en del bilder! Kommer när jag orkar kolla igenom hennes alla 1000 bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0