Vad i helvete?!

Nu är jag riktigt förbannad!
Chefen talar om för mig hur man ska göra en sketen Piña Colada? Ursäkta MIG? Den lättaste drinken kan väl ALLA göra?!
Vem av oss är det som är bartender och vem är den som inte gör någonting förutom att ta åt sig äran för allt som alla andra gör?

Nu frågar jag mina läsare.. hur gör NI Piña Colada?
Enligt Big Boss ska man inte ha någon mjölk alls.

Jag vet inte.. min bartenderkurs kanske var helt fel och min lärare (som har 20 år i bakgrunden) kanske inte kan någonting heller? JA, jag är sur nu!



Godnatt för fan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja mig veterligen ska man ha mjölk i denna drink, dessutom ska den vara lite toppad med vispad grädde. Stå på dig du har rätt.

2010-10-10 @ 06:39:23
Postat av: Anonym

Haha, det bästa är att han också har rätt. Det finns inte bara en variant, dom flesta är med kokosmjölk andra är med ananasjuice. Kolla upp det du.

2010-10-10 @ 22:43:39
Postat av: Marita

Btw frøken så kjenner jeg både Ramasan, Tanner og Tove. Pass på hva du publiserer på nettet! ;)

2011-01-19 @ 17:45:09
URL: http://iambatm4n.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0