You need me ;)

Hehehe... har ni någonsin känt känslan efter att ha sagt "in your face"!? När ni hade rätt hela tiden men den andra parten vägrar inse det, men tillslut inser att du hade rätt hela tiden och motparten ber om ursäkt? ;)

Den känslan har jag just nu.



Oh well.. vad ska jag göra ikväll då, om jag inte står bakom baren?
Jag ska gå runt i restaurangen som en vanlig servitris och sälja my shit, och ha det bra medan chefen stressar ihjäl sig bakom baren, utan att veta hur man blandar en enda drink :D


Kommentarer
Postat av: carina dahl.

tips på musik? :')

hur fick du in den där bilden i kommentarsfältet? (:

2010-10-11 @ 01:15:08
URL: http://carinaballerina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0