En heldag i bilder!

Igår vart det ingen uppdatering för jag hade en heldag med mamma!
Det var jag, mamma, Yvonne, Mimmi och Kadir och vi började dagen med frukost på min favoritrestaurang Bolu Sofrasl.



Efter det började våran shoppingrunda.
Jag och Mimmi var som galna efter att hitta den perfekta OnePiece som vi ville ha, vi skulle promt ha en rosa i rätt storlek.. men den fanns ju såklart inte, så vi tog en varsin rosa i fel storlek för halva priset! Tack!




Vi gick hela Atatürk-gatan och 25meters-gatan, men när vi kom in i en smyckesbutik och tjejen i kassan gick efter som en svans så tappade jag tålamodet. Det var nära att jag frågade "tror du att vi ska sno något, eller?!"


Vi shoppade nog tills klockan var runt 5, sen gick vi ner till hamnen, satte oss på en restaurang och tog varsin drink. Skitmysigt! Vissa tålde tydligen inte sina drinkar så detta vart resultatet;


Sedan hälsade vi på Kemal på båten Black Pearl!








Sedan vart det hem en sväng, duschade lite snabbt och sedan träffades vi alla utanför restaurangen Bistro Floyd för 3rätters-middag.


Slutresultatet för min shopping vart en vit Burberry-jacka och en rosa Onepiece.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0