Mamma 53 bast!

Vad trött jag blir!
Nu har jag äntligen tagit mig tid till att lägga in alla bilder, och ska skriva om allt som har hänt igår och idag.
Och vad händer?

Det går inte att ladda upp bilder.
Inlägg utan bilder är tråkigt.

Hursom, min mamma fyllde 53 år igår och hon fick sina presenter: guldring, Prada-plånbok, armband, halsband, örhängen...och sin goda frukttårta här på Norden när vi firade henne! :D

Jag ska försöka lägga in bilder senare ikväll!

Nu ska jag, mamma och Yvonne gå till Green House Restaurant för middag! :D
Mys!


Kommentarer
Postat av: Playerz

Hejsan!



Du är inte intresserad av ett länkbyte? :) Du kan ju gå in på länken som jag har skickat och läsa mer om länkbytet:)

Postat av: Gurkiss

STORT GRATTIS till din mamma :)



Hoppas ni hade en fin fin dag.



Kram Gurkiss

2010-09-30 @ 07:31:08
URL: http://gurkiss.com/scrapbooking

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0