I´m in candyheaven!

Jag tror jag dör!
Så mycket godis som jag har ätit denna förmiddag! Överskottsenergi och ont i magen = that´s me right now.
Men det är rätt så trevligt det här, man går till alla man håller kära (eller vill bli vän med), tar någon stark cologne för att tvätta händerna med och sedan bjuds det på godis och man umgås en liten stund.

Vi har haft många som kommit hit till Norden, och vi har gått runt till dem vi känner och önskat Iyi Bayramlar. Jag börjar gilla den här kulturen mer och mer :) Jag har gått till mina vänner som jobbar i klädesbutiker och restauranger, och de blir så himla glada! Idag är alla glada och vänliga! Me like it!


Mmmmmums!


Kommentarer
Postat av: Mama

Tur att inte jag är där just nu då...godis är väl det sista man behöver, även om man vill ha. Livet är orättvist. Puss o Kram, älskar dig. 9 dagar kvar YES.

2010-09-09 @ 15:23:55
Postat av: Lina Holgersson

Jag har ny blogg och ny tävling :) Skulle vara kul om du deltog (A)

2010-09-09 @ 15:49:52
URL: http://linaholgerssons.blogg.se/
Postat av: Anna

Nepp jag bor inte där, bara där väldigt ofta!;) haha.. Kommer dit nu den 15e sep dock kommer jag åka runt lite, men när jag kommit till alanya kan jag svänga förbi norden så styr vi upp något! Någon öl i vattenparken eller så;)

2010-09-09 @ 16:36:59
URL: http://annisen2.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, jag var ju inlagd i 6 dagar och sen fem dagar efter det gick det upp och ner hela tiden. Åt antibiotika fortfarande så vissa kvällar hade jag ingen ork till något alls. Hemskt va det! :(



Men gud så tråkgt.. Finns det något folk då?? Usch! Jag tror inte många kommer tillbaka till Alanya om det ska vara så. Jag tyckte ju mer om barerna än att gå ut. Det kommer ju att gå under... varför har dom gjort så? :/

2010-09-09 @ 18:36:36
URL: http://amila.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0