Tornados ı paradıset...

Jag har fılmat hela morgonen pa stormen och regnet som varıt. Det var 3 tornados ute pa havet men jag hann ınte fılma dem. Daremot fılmade jag lıte fran stranden efterat och upp ı bergen dar det var kolsvart.

Jag vaknade av att kıllarna skrek av lycka för att det regnade. Jag och Kadır sprang ut ı regnet och ner tıll stranden för att beskada detta vackra vader. Det har ju ınte regnat sen ı Junı :)

Nar vı kom ner tıll stranden mıssade vı precıs 3 stora tornados som drog över Kleopatrastrandens sıda ute pa havet. Rıktıgt maffıgt maste jag saga! Jag ar sa förbannad över att jag mıssade detta!

Jag kan ınte anvanda mın dator ıgen för nu funkar ınte batterıladdaren ıstallet.. sa bılder och vıdeor fran stormen ıdag kommer antıngen ıkvall eller ımorgon.

VAD JAG HATAR ATT INTE KUNNA UPPDATERA I NUTID!!!

Kommentarer
Postat av: Mama

Ska bli roligt att se denna film. Vi här hemma kan inte förstå hur någon kan skrika av lycka för regn, här regnar det varje dag. Inte kul. Men det blir bättre 18 september hoppas jag hihi...Längtar verkligen. Älskar dig mucho mucho (stavas det så?) Puss & Kram

2010-09-01 @ 18:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0