Mellan två jobb :)

Hehe, som att jag skulle ta bort min blogg?
Jag låter helt enkelt bli att titta på mina gamla inlägg som har med mitt gamla liv att göra.
Jag ska tala om en hemlis som jag fick reda på häromdagen:

Mitt ex var otrogen.
Inte konstigt att vi gick skilda vägar, men efter 6 år? Det får en att undra...
Men så är det, och jag har nu ännu en anledning till att åka tillbaka till Alanya för jobb i sommar.

Men jag står mellan två jobb, Kadir har fixat på en restaurang som ligger vid havet som heter Hasir Restaurant, precis brevid en av mina favoriter som heter Sedir. (Ni kanske minns att jag skrev om den i somras?)

Den andra restaurangen är det Recep som fixat. Mitt absoluta favoritställe i hela Alanya är ju Panderosa, och de har nu köpt upp gamla Mambo och gjort om det till Mango, och Recep skrev nyss att han vill att jag jobbar för dem. Tänka er, jobba i hamnen! Såååå coolt!
Han lovade även att Kadir skulle få jobba där, så det kan nog bli grymt roligt!

Så nu väntar jag på svar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0