Snart bär det av igen...

Tjenare :)
Tänkte bara uppdatera lite snabbt om vad som händer här ute i skogarna.. helt ärligt så är det inte så mycket, mest att ta det lugnt. Jag tror jag behöver det här, komma bort från vardagen och inte tänka så mycket.

Jag blir lika glad varje gång jag går in på bloggen och ser att läsarna fortfarande går in här och jag hoppas verkligen ni håller i och väntar på den kommande webserien "Marre & Mimmi i Alanya". (Mimmi är ju redan i Turkiet, men reser runt lite överallt först).

Jag tror själv att den kommer bli skitrolig, med inslag av både kultur, nyttig fakta, fest och kanske även barnförbjudet.. Men återigen så har jag aldrig skrivit på något kontrakt att jag ska vara en bra förebild heller ;)


KOMMER BLI AWESOME!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0