En tur på bazaaren...

Idag är det ju Fredag!
Jag och Kadir gick till Fredagsbazaaren och köpte lite frukt, fast det inte var det jag var ute efter. Nu är jag ute på jakt efter en LV-bandana att knyta runt håret. Jag har alltid sett såna överallt, men när man väl ska ha något så hittar man inte någonstans. Jag hittar bara långa scarves och det vill jag inte ha.









De har så mycket roliga kryddor på bazaaren! Jag köper aldrig några kryddor för jag har hört att man inte får ta med sig sånt hem till Sverige. Stämmer det?


Kommentarer
Postat av: Mama

Vad jag vet så får man inte ta med sig kryddor hem till Sverige, eller någon annanstans. Va gott det ser ut med alla frukter. Älskar dig, Puss :)

2011-08-19 @ 15:13:13
Postat av: Hanna

Hej :)

Min pappa köpte lite kryddor när vi var där. Vi la de i resväskan, och det var inga problem. Jag vet dock inte om det bara var tur, men för oss gick det bra :)

2011-08-20 @ 17:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0