Ibland älskar jag turister...



Vem blir inte glad av sånt här?

För någon vecka sedan satt en mor med sin dotter på Hasir och de stirrade på mig hela tiden. Jag vart att känna mig illa till mods av detta så jag höll mig undan deras bord. Det är jätte obehagligt när folk bara stirrar på en utan att säga något, eller hur?

När de sen hade betalat och skulle gå kom mamman fram till mig och sa:
"Vi har varit här 2 gånger nu och min dotter och jag sa just att vi tycker du är så otroligt vacker."

TOMATO FACE!

Även mina 4 nya danskar jag har raggat upp här på Hasir tycker tydligen det enda och det andra. De var helt 100% på att jag var rysk (av någon anledning? usch...) och sa så mycket gulliga saker om mig som de inte fattade att jag förstog. För inte är jag så dum att jag berättar att jag förstår vad de säger ;)

Hur som...
Dessa 4 killar har varit på Hasir varje kväll nu, och varje kväll vill de få med mig ut. De fotar mig hela tiden, hjälper mig med serveringen och allt annat jag vill ha hjälp med.

Ni skulle ha sett deras faces när jag berättade att jag var svensk och att jag vet allt vad de har sagt om mig. Speciellt en av dem, han vart rödare än djävulen själv och höll på att sjunka genom jorden. Priceless säger jag bara.

Efter det har de försökt få mitt nummer, facebook, hotmail...

Danskar är mitt kall, denna sommar! Haha!


Kommentarer
Postat av: ronja

kör en frågestund på bloggen, ställ vilken fråga du vill! Kram

2011-08-04 @ 04:01:16
URL: http://roonjawiinqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0