Idag är det bayram!

Oh hell yes!
Äntligen är denna ramadan över och folk kanske blir normalt funtade igen? Jag anser fortfarande att kroppen inte mår bra av att varken äta eller dricka i denna värme, och att det bara är vansinne att fasta.

Hur som.. idag firas det att ramadan är över, och den firas nästan som våran påsk! Man går runt och önskar alla sina vänner (och ovänner, idag är en dag då nästan alla blir sams om man haft ovänner) Iyi Bayramlar, samt får godis och sköljer händerna i citron-cologne. Jag har ätit massa godis idag ooooch shiiiit vilken ångest jag har!


Jag utanför min favoritbutik med butikschefen.


Som vanligt kommer jag alltid på att jag ska fota näs nästan allt gott är slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0