Kan vara förvirrande ibland...

Ibland blir man lite förvirrad nar man jobbar i en restaurang sahar i en turıstort. Extra förvirrad blir man om man dessutom har en blogg som gasterna pa restaurangen laser och de börjar prata med en, om bloggen, utan att en sjalv ens har en aning vad de talar om.

Idag t.ex...  det satt ett par har pa Hasır och tjejen började fraga mig om jag hade det roligt pa Summer Garden sist. Först trodde jag att det paret hade varit pa Hasır tidigare och att jag hade pratat med dem om Summer Garden, men efter ett tag började de dra in Havana Club, vad jag gillar om stranden osv. Da vart jag riktigt förvirrad och förstog inte ett dugg.


DA förklarade hon att hon talade om min blogg.
"Just ja.. jag laser din blogg"... Tack för det ;)


Nu sager jag godnatt för idag, sa hörs vi imorgon!!!

Kommentarer
Postat av: Sanna

ja det är riktigt förvirrande ibland när folk pratar om saker man har skrivit men som man kanske har glömt att man har skrivit och så vet man inte om man har pratat om det eller inte

2011-08-07 @ 12:40:33
URL: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0