Min dag igår...

Godmorgon!
Som jag skrev lite snabbt så var jag ju ledig igår. Det var en helt OK dag, faktiskt! Jag gick runt och träffade de flesta vänner som jag i vanliga fall inte hinner träffa. Kollade runt på lite kläder som jag ev. ska handla innan hemfärden och hann även med att sola en timme. Men eftersom chefen inte höll vad han lovade om en heldag ledigt så var jag ju på restaurangen klockan 09:00 igen...

Jag hörde även från Recep (från Panderosa och Mango) att Mango har fått stänga nu i 5 dagar för att de spelar för hög musik.. så synd ;) Så han ville träffas och hitta på något, han var tydligen sugen på att åka på båttur och alla vet ju att jag blir sjösjuk, därför tackade jag nej. Får bli något annat, en annan dag!

Nu ska jag äta denna ljuvliga frukost med färska grönsaker och frukt.. (som jag har börjat trötta på).



Och såklart the turkish tea.. det får man ju inte glömma.


Kommentarer
Postat av: Thess

Hej hej!

När är din hemfärd tänkt? Glöm inte att berätta om de hollänska svartsjuka tjejerna,hihi! Ta hand om Er, kram

2011-08-15 @ 12:33:40
Postat av: Mama

Det ser så underbart gott ut. Synd att jag inte var inne på kontoret när du ringde, var och hämtade mig en sallad till lunch. Tack iaf för att du skrev ett litet meddelande. 16 dagar kvar :)Hoppas allt är bra, saknar dig, Älskar dig, puss. Allt har nu ordnat sig för katterna när jag är bortrest :)

2011-08-15 @ 12:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0