Nästan klart!

Hela dagen har vi sprungit fram och tillbaka på olika ställen för att fixa mitt jävla visum!
Jag blir så trött.. varför kan inte alla papperskontor och allt som hör till VARA PÅ SAMMA STÄLLE?!
Man ska till polisstationen, sen tvärs över hela Alanya för att bli fotad, sen tillbaka till andra sidan stan för att fixa något annat... USCH.

Det ska inte vara lätt inte... Och alla dessa jävla överklassturkar som tränger sig före i kön, knuffas och skitar ner mina kläder.. USCH FÖR ER, äckel!

Men nu är alla papper och sånt klart iallafall, tror vi. Så imorgonbitti ska vi till polisstationen en sista gång för att lämna in alla papper vi äntligen har fixat.

Här är mitt foto för mitt visumpapper:



Inte så jättefagert kanske, men inte trodde jag att jag skulle behöva ta foton igen?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är vacker.

2011-08-02 @ 18:40:42
Postat av: helliz - Lindesberg !





Baby Girl!!!!

När komer du hem? Saknar dig så jävla mycket. Pusss & älskar dig. <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 /helliz.

2011-08-03 @ 11:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0