Nu är det bestämt!

Nu har jag bestämt mig.
Jag ska sluta på Hasir, men jag berättar inte vilket datum för det kommer ni se när det händer :)


Det är ingenting jag ångrar, har inget att göra med de andra som jobbar här eller så (fast jag har börjat ogilla cheferna riktigt mycket). Igår fick t.ex. den s.k "snälla" chefen ännu ett utbrott - mitt under serveringen och restaurangen var full. Ett par lämnade Hasir pga hans utbrott. Jag har tröttnat på att jobba, tröttnat på att slita 14 timmar om dygnet för att göra cheferna rika och elaka, och inte vinna något själv på det.

Men den största anledningen är att jag vill ha lite semester innan jag åker hem till Sverige.


Så snart så.. jag kommer berätta det när det närmar sig.

Kommentarer
Postat av: Mama

Kan det vara runt den 1 september :)Puss Älskar dig.

2011-08-22 @ 07:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0