Sällskapskvinna?

Mitt jobb är ganska så hårt.
I mitt jobb ingår det att dricka med gästerna, sitta och vara bra underhållning samt bra sällskap. (Det där lät värre än vad det är, men ni förstår nog vad jag menar? ;) )

Igår vid 24-tiden kom en ensam norrman (rik som ett troll) och ville ha sällskap. Han bjöd mig på 2 flaskor rödvin, drinkar och vad ska jag göra? Tacka nej för att jag jobbar? Tänk vad bra denna restaurang tjänar på att ha mig här :) Och nu är jag dessutom andra chef! Inte dåligt...

Det var en kul kväll... helt enkelt. Jag har träffat 3 bloggläsare ifrån Kumla också! Jättetrevliga, en mamma med 2 döttrar! (nu väntar jag på att ni ska skicka mailadresser!)

Får se hur den här kvällen slutar!

Hörs imorgon!

Puss och Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0