Ute på jakt igen...

God dag!
Den här dagen har startat skitbra!

Vaknade av att Kadir (första gången?) väckte mig och ville ha med mig ut på powerwalk. Att HAN väcker mig hör inte till vanligheterna.. han vaknade dessutom 30 minuter före mig. Kors i taket ;) Efter promenaden stannade vi på östra stranden och simmade lite som extra träning på allt.

Nu är jag faktiskt ute på klockjakt! Ringklockan (klockringen?) räknas ju inte, så nu ska jag ha en (eller två) riktigt coola klockor! Jag tänker inte köpa en sån där blingbling-klocka som det finns i miljontals av här, utan en lite mer klassisk stil på det hela :)



Jag har inte bestämt mig än för vilken färg.
Brun är alltid snyggt, men vitt gör ju att man ser brunare ut ;)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Sv: ja det va det verkligen. Tack vovven är min lilla Ebba och hon är en blandning på chihuahua och papillon =)

2011-08-16 @ 12:31:52
URL: http://moonzanna.se
Postat av: Mama

De klockorna med "flätat" vitt och brunt armband tycker jag är snyggas och klassiska. Går till allt. Puss o Kram. Älskar dig <3

2011-08-16 @ 12:40:56
Postat av: Anonym

Håller med din mamma:)

2011-08-16 @ 17:54:06
Postat av: Emma

vitt vitt vitt :D ta vitt :D

2011-08-16 @ 22:24:35
URL: http://emzaans.blogg.se/
Postat av: Thess

Hej igen!

Håller med om "flätade" är lite mer "lagom" om man säger så, för då kan man alltid matcha med något mer "blingbling" så blir det inte för mycket. Kramis

2011-08-16 @ 22:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0